Slideshow


Created with flickr slideshow.

Tuesday, January 10, 2017

Great investment: Get Clean Water Pitcher Shaklee..


Hari ni mau cerita 1 perkara yang hanya family ja yang tau pasal saya. Saya ni kalau di rumah terkenal dengan CEREWET (especially bab makan). Sampai tahap kadang-kadang boleh bergaduh. Paling simple, cerewet pasal air minum. Kalau minum air dari certain mineral water tu tidak tau la mungkin ni lidah punya deria terlampau kuat. So, ada air mineral or air minum yang mmg saya tidak boleh minum (mungkin ini la punca sy tidak suka minum air). Bukan apa, but seriously sy dapat rasa tu air berbau & rasa pelik.. Untuk masak air dari paip and minum pun saya cerewet... Jadi akhirnya habis duit untuk beli air RM2.++ darab berbotol-botol sehari asalkan saya rasa air tu rasa 'normal'.

But today saya mau share pengalaman baru yang lepas ni akan save kos saya dari malar membeli air... Water Pitcher ni actually lama sdh dibeli tapi tidak pernah terusik dari kotak. Jadi hiasan saja. Jadi di rumah baru (baru pindah) ni, baru terbuka hati mau guna....
1st, memang saya impressed betul bila tengok air tu betul2 jernih, amazing!!! Tapi saya still sceptical pasal rasa air tu. Mau minum pun takut. Tapi sebab kawan yang sdh guna Get Clean Water Pitcher ni balik2 cakap "air jadi sedap" (tidak pernah saya rasa minum air tu sedap), curiosity saya memang berganda-ganda.. lebih-lebih lagi bila tanya husband "ok kah tu air? Macam mana la rasa dia?", balik2 husband jawab "ko cuba la sendiri"...

As always, kalau bab mencuba ni mmg saya tidak telan banyak, setakat rasa orang bilang.. so saya tuang suku ja dlm gelas. Minum!!! Ehhh, macam lain... Cuba hidu, tiada bau klorin, chemical etc... Kali ni saya tuang 1 gelas penuh and minum... rasa pun 'fresh' (sorry x pandai describe), rasa 'ringan' ja masuk tekak.. Rasa memang fresh fresh fresh...

Since then, 1 rumah minum direct dari air paid yang ditapis dengan Water Pitcher Get Clean ni...

Satu investment yang sangat worth it!

P/S: Tidak tau la clear ka tidak picture ni sbb guna camera handphone ja. Tapi tengok air tu, jernih kan. Tidak perlu lagi beli air di vending machine yang kita sendiri pun x tau berapa kali kena service. Tidak payah masak air lagi sebab boleh terus tadah air paip guna Get Clean Water Pitcher ni...

#ShootingStarsTeam
#ShakleeAlwaysSafeWorksGreen
#CODSandakan
#CODKk
#PostageWholeMalaysia

Emelda George
0109304146


No comments:

Post a Comment