Slideshow


Created with flickr slideshow.

Monday, June 16, 2014

Awas!!!! Bahayanya Vitamin E jika...

AWAS....

Sila baca label Vitamin E anda di rumah anda jika bukan jenama Shaklee adakah nama saintifiknya d-alpha tocopherol? Jika di awal pangkal bukan huruf 'd', berhati-hatilah kerana ia mungkin vitamin sintetik.

*[ Jadi berhati-hati apabila memilih vitamin dan lihat label, biasanya ia dilabelkan dengan huruf 'I' bagi vitamin sintetik yang membahayakan tubuh badan, berbanding huruf 'd' bagi vitamin semulajadi.]

******************************************************

Hari ini saya kongsikan tentang khasiat Vitamin E Shaklee. Tahukah anda untuk mendapatkan 400IU Vitamin E (bersamaan dengan sebiji capsule Vitamin E Shaklee) anda perlu makan:

1 kilogram gandum500ml minyak safflower8kg badam500g badam

Inilah khasiat-khasiat yang terkandung dalam sebiji kapsul Vitamin E Complex Shaklee..

KHASIAT VITAMIN E

Menjadikan anda tampak lebih muda, melindungi kulit daripada sinaran UV, kedutan dan jeragat dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas serta mencemaran alam sekitar.Melindungi paru-paru daripada pencemaran udara.meningkatkan imuniti tubuh badan dengan menguatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.Meningkatkan libido (menghangatkan semula hubungan suami isteri).Anti oksidanmembekalkan oksigen ke sel-sel badan.melegakan kesakitan arthristis dan inflamasi sendi.mengurangkan risiko kanser prostat bagi lelakimengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil.menyelesaikan masalah kelesuan.mengurangkan risiko parut yang besar.merendahkan kadar kolesterolmembantu mencegah kansermerendahkan risiko katarak

* Sesuai untuk semua golongan usia; remaja, ibu menyusu, semasa berpantang, suami isteri, warga emas.

Untuk para suami yang mempunyai masalah "LOW COUNT SPERM"

Tambahan Selenium yang terdapat dalam vitamin E Complex Shaklee boleh meningkatkan kualiti air mani & mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan, terutamanya pada motilitas sperma.

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. Thsese products are not intended to diagnose, treat, or prevent any disease.

Untuk order dan details:-

EMELDA GEORGE

Shaklee Independent Distributor

FB Page: Fabulously In 'N' Out

SMS/WHATAPP:

0109304146

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment