Slideshow


Created with flickr slideshow.

Sunday, February 19, 2017

ADA APA DENGAN ESP SHAKLEE?

Ingat lagi movie Indonesia 'Ada Apa Dengan Cinta' yang meletup-letup sampaikan lagu OSTnya jadi siulan anak-anak muda waktu tu???

Nah, sekarang ni pun dikalangan pengamal dan pelanggan supplement ESP Shaklee tertanya-tanya, 'ADA APA DENGAN ESP'? Kenapa terlampau HOT sehingga kami tercari-cari, ternanti-nanti? Amboiiii...


One of Shaklee Hot Stuff....

Ini bukan first time terjadi tau, biasanya terjadi waktu PROMO ESP, permintaan mesti melebihi stock, tapi kali ni tidak perlu tunggu bulan PROMOSI ESP, awal-awal ESP hilang dari radar tau... New stock restock pada 8 February and 10 February dah kecoh balik "permintaan mengganas lagi dan few branches sudah out of stock". Sempat grab 3 canisters ja time ni then ESP M.I.A lagi... 

Apa yang buat ESP sangat HOT ni??? Kena tahu dulu la tentang apa keistimewaan ESP Shaklee?


Salah satu supplement HOT Shaklee..

1) ESP bukan produk yg dibancuh di belakang rumah. Tapi ia dimajukan oleh para saintis Shaklee. Kajian-kajian ini bukan setakat dijalankan oleh saintis Shaklee sahaja, tetapi juga oleh saintis diluar Shaklee (pihak ke-3). Dalam banyak-banyak syarikat nutrisi, Shaklee ja yang berani mintak pihak ke-3 buat kajian ke atas unsur yang Shaklee gunakan dalam produk-produknya. Iya la kan, kalau kita buat dan kita sendiri tukang uji, kita juga tukang approve, mestilah tidak valid keputusan kajian kita kan? 
Kredit: Farah Alina
2) Badan kita perlukan protein untuk pembinaan sel yang sihat. Pembinaan sel yang tak sihat boleh mengakibatkan macam-macam kanser kepada tubuh badan.
Unsur protein terdiri daripada 21 jenis asid amino;

(1) 12 daripadanya dinamakan non-essential amino acid & dihasilkan oleh badan kita
(2) 9 lagi dinamakan essential amino acid & HANYA boleh didapati daripada makanan yang kita makan (badan kita takkan boleh hasilkan protein-protein ini)

Semua 9 nama essential acid amino ini anda boleh tengok pada tong ESP.


Kredit: Farah Alina

3) Protein dalam ESP tidak musnah kerana ia diproses pada suhu yang rendah supaya kandungan protin di dalamnya kekal berkualiti & kekal berkesan pada tubuh.

4) ESP dibuat daripada soya NON-GMO (tidak diubah secara genetic). Setiap 1 canister/tong ESP diproses daripada 30kg soya.


Kredit: Farah Alina


5) ESP ni low GI (Glycemic Index). 


Kredit: Farah Alina

6) ESP tiada kolesterol..
ESP tidak memiliki kolesterol kerana ia dibuat daripada sumber tumbuhan...

*Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

~~~Rakan Kesihatan Anda : ~~~
♡♡ EMELDA GEORGE 
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1105266]
♡♡ Contact No : 010-9304146
♡♡ Email : vigprob_mell@yahoo.com 
♡♡ IG: Shaklee_Fabulously_In_N_Out 
♡♡Facebook Page: Fabulously_In_N_Out 
♡♡Blog:www.emeldashabelle.blogspot.my

2 comments:

  1. Bila konsisten makan pasti akan dapat hasil keseihatan yang baik kan emelda

    ReplyDelete