Slideshow


Created with flickr slideshow.

Tuesday, July 1, 2014

TUA SEBELUM USIA???

PASTI RAMAI YG TAK NAK TUA KAN??

Definisi awet muda ni sebenarnya bukan sahaja merangkumi kulit muka yg tak ad kedut atau garis-garus halus tp sebenarnya lebih dari itu. Awet muda yg sebenar adalah apabila tubuh kita terasa lebih sihat dan bertenaga dari usia yg sebenar untuk melakukan pelbagai aktiviti. Contohnya muka memang lawa habis tapi penjagaan kesihatan pula tak dititikberatkan. Kecantikan seseorang bermula dari dalaman. Bila dalaman kita sihat secara automatik ia akan terlancar cantik sihat dan bertenaga. Kalau muda-muda ni dah kena sakit itu ini macam mana pula kalau dah tua nanti. Jika dipanjangkan lagi usia saya ni takkan saya nak bebankan org lain??

Salah satu hot produk yang TERBAIK daripada Shaklee adalah VIVIX. Semestinya la TERBAIK sebab Vivix mengandungi bahan-bahan berikut yang kaya dgn POLIFENOL:

1. Lobak Ungu - Kajian yang dilakukan di Universiti Queensland, menunjukkan bahawa jus lobak ungu dapat menurunkan tekanan darah, menstabilkan gula dalam darah, dan membantu dalam memerangi penyakit hati dan jantung.

2. Anggur Muscadine - Bukan sebarang anggur. Sebiji buah anggur Muscadine macam sebesar bola golf. Berharga dalam RM 100++ sebiji. Tak tertanggung kalau nak beli hari-hari sebiji tu.

3. Elderberry Eropah - Elderberry ni kalau dalam keluarga beri dikira sebagai buah beri premium high class. Ianya bukan sebarang buah beri kerana ianya tinggi dalam kandungan polifenol.

4. Polygonum Cuspidatum - Akarnya kaya dengan kandungan resveratrol. Digunakan sebagai ubat tradisional untuk merawat rambut beruban di negara China & Japan selama lebih 100 tahun. Potensi polifenol semulajadinya adalah untuk menyokong diet yang sihat dan mampu memberi kesan positif kepada penuaan sel yang sihat.

** Vivix terbukti semulajadi dan tidak mengandungi bahan tambahan lain. Oleh kerana itu, cara terbaik untuk menyimpan Vivix yang telah dibuka adalah di dalam tempat dingin (peti ais) bagi mengekalkan kesegaran produk.

Cara pengambilan :
-> Satu sudu setiap hari.

Nak cantik dan sihat memang perlu pelaburan. Jangan hanya sibukkan tepekkan make up di luar. Cantik dan sihatlah bermula dari dalam.

PERUNDING VITAMIN ANDA
EMELDA GEORGE
0109304146


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment