Slideshow


Created with flickr slideshow.

Friday, July 11, 2014

MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI KETIKA HAMIL..

Supplement cadangan untuk masalah tekanan darah tinggi semasa hamil

ANDA MENGALAMI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI KETIKA HAMIL??? Jom atasi dengan Vitamin semulajadi daripada Shaklee...

Untuk mengawal tekanan darah agar berada pada tahap normal, disarankan beberapa rangkaian vitamin Shaklee iaitu:

1) B-Complex
2) Omega Guard
3) OsteMatrix
4) Garlic

BAGAIMANA SUPPLEMENT INI BOLEH MEMBANTU?

B-COMPLEX
ღ B-Complex mampu meredakan tekanan dan membekalkan nutrisi Vitamin B yang lengkap untuk kesihatan saraf. Tekanan datah tinggi selalu juga berpunca daripada stres dan tekanan perasaan dan memberi kesan kepada saraf.

OMEGA GUARD
ღ Omega Guard iaitu minyak ikan Shaklee pula mencegah penyakit salur darah dan stroke. DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi, melincirkan salur darah dan membantu peredaran darah yang lancar. Oleh sebab itu ia membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan mengelak ketegangan leher atau sakit kepala. Omega juga merendahkan kolesterol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, mengawal masalah obesiti dan mengurangkan risiko penyakit jantung.

OSTEMATRIX
ღ OsteMatrix pula membantu meringankan stres. Ia mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impluls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang lena, memperbaiki jantung berdebar, depresi, mood swing dan sakit kepala.

GARLIC
ღ Garlic atau bawang putih berupaya meningkatkan kesihatan kardiovaskular dan membantu mengekalkan tekanan darah normal serta tahap kolesterol yang normal.
Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 biji tablet garlic akan menurunkan tekanan darah yang tinggi sehingga 8 poin. * juga berkesan utk atasi masalah KEPUTIHAN semasa HAMIL.

Perlukah ambil kesemuanya? Itu bergantung pada keperluan dan bajet anda. Hubungi kami dan kami boleh berikan konsultasi percuma dan berterusan. Sekali lagi ditekankan, testimoni di atas hanyalah untuk tujuan perkongsian, dan kami tidak menjamin kesan yang serupa untuk semua individu kerana tubuh manusia adalah berlainan mengikut faktor-faktor dalaman dan luaran misalnya genetik, pemakanan dan gaya hidup.

PERUNDING VITAMIN ANDA
EMELDA GEORGE
0109304146


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment