Slideshow


Created with flickr slideshow.

Tuesday, May 13, 2014

Shaklee! DONGENG???



Saya pernah FOBIA dengan MLM disebabkan pengalaman lalu...FOBIA mungkin bukan perkataan tepat, sebenarnya saya BENCI bila dengar ja biz berunsurkan MLM, iya BENCI!!!Siapa yang happy bila downline menyalahkan kita disebabkan biz itu 'lenyap' secara tiba-tiba...

Beberapa tahun juga diperlukan untuk mendapatkan semula keyakinan yang hilang. Sebab itu lah, bila saya bermula dengan Shaklee, saya bermula sebagai seorang pengguna terlebih dahulu. Sekurang-kurangnya, kalau ada apa-apa jadi, biar kita seorang yang tanggung... Saya memang bertekad to SAY NO pada biz yang menjadikan 'downline' kuli, sedangkan kita yang atas 'goyang-kaki'. 


SAY NO to this!!!! (Gambar sekadar hiasan)

Thank God, bersyukur sangat-sangat...sekarang downline yang rajin sudah nampak dan merasa bonus Shaklee... Malah,mereka juga sedia maklum bila-bila masa saja, mereka boleh 'potong' upline JIKA mereka tidak pernah BERHENTI...

Sememangnya, SHAKLEE BUKAN DONGENG!!!


XOXO
EMELDA


No comments:

Post a Comment