Slideshow


Created with flickr slideshow.

Thursday, May 12, 2016

Vivix & Collagen Powder Shaklee: AMARAN!!!

Baiklah,amaran ini berkisar dengan kecantikan sebab ramai sangat yang mahu kelihatan cantik dengan dua benda ni kan. Macam mana ya boleh jugak jadi cantik dengan VIVIX dan Collagen Powder Shaklee ni? Sedangkan di pasaran berlambak produk kosmetik yang menjanjikan kecantikan wajah, awet muda, cerah berseri dan sebagainya.

Maka dengan itu, amaran pertama saya:
1. VIVIX dan Collagen Powder Shaklee ini adalah suplemen tambahan dalam pemakanan harian kita, bukannya ubat untuk cantik dan juga bukan suntikan untuk cantik. Malah ia didaftar sebagai 'FOOD SUPPLEMENTARY' dan bukannya 'DRUG'.


Amaran kedua saya:
2. VIVIX dan Collagen Powder Shaklee tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya kerana ia hanyalah nutrisi makanan tambahan yang sepatutnya diambil dalam pemakanan harian kita. Malah kandungan VIVIX dan Collagen Powder Shaklee masing-masing adalah bersumberkan alam semulajadi yang mengandungi khasiat tertentu kepada sel-sel badan dan juga kepada kesihatan badan secara menyeluruhnya. Kajian menunjukkan Collagen Powder Shaklee mengandungi kolagen terbaik iaitu bersumberkan sisik ikan merah manakala VIVIX pula mengandungi polifenol tumbuhan yang sangat unik untuk kesihatan.


Amaran ketiga saya:
3. VIVIX dan Collagen Powder Shaklee adalah HALAL dan diiktiraf oleh badan halal di USA di mana badan tersebut diiktiraf juga oleh JAKIM sendiri.


Amaran keempat saya:
4. Kedua-dua VIVIX dan Collagen Powder Shaklee adalah regim kecantikan yang sangat hebat dimana keduanya mengandungi antioksidan yang tinggi.
Em, macam mana nak describe antioksidan ini ye?
Bayangkan sebiji epal dibelah dua, dalam masa beberapa minit, ia menjadi lebam dan hitam. Ya, itulah kesan pengoksidaan. Jika kulit kita jadi begitu? Tentu kelihatan tidak sihat, bukan. Maka, kedua ini adalah antioksidan yang sangat baik.


Amaran kelima saya:
5. Pengambilan kedua VIVIX dan Collagen Powder Shaklee ini adalah terbaik pada aktu perut kosong di mana kesan yang terbaik adalah pada waktu tersebut. Sebelum tidur atau sebelum makan pagi.


Amaran keenam saya:
6. VIVIX dan Collagen Powder Shaklee sangat mahal. Namun saya tidak terkejut jika ada yang sanggup membeli sebotol VIVIX dan dua kotak Collagen untuk sebulan penggunaan kerana yakin dengan keberkesanan dan kualiti produk. Malahan, syarikat Shaklee sendiri telah melabur jutaan dollar dalam memastikan kualiti dan kesinambungan manfaatnya kepada masyarakat dan alam sekitar. Pastinya harga kedua ini setanding dengan kualiti.


Amaran ketujuh saya:
7. Memandangkan saya telah memberitahu bahawa VIVIX dan Collagen Powder Shaklee adalah mahal, maka saya sertakan harganya di sini.

VIVIX = RM475 sebotol (harga ahli? jom jadi ahli)
Collagen Powder Shaklee = RM 298 sekotak, mengandungi 15 sachet

Harga ahli Shaklee semestinya jauh lebih murah, malah saya sangat mengesyorkan sesiapa yang berminat termasuk anda untuk terus mendaftar ahli Shaklee hari ini dengan hanya bermodalkan RM75 seumur hidup. Antara kelebihan menjadi ahli ialah, selepas setiap pembelian produk, konsultasi percuma adalah milik anda!


Amaran kelapan saya:
8. Sudah banyak testimoni yang ada di internet terutama blog-blog pengedar Shaklee seluruh Malaysia, maka saya hanya mahu menekankan bahawa tiada sebarang kerugian jika anda melabur kepada kedua VIVIX dan Collagen ini kerana yang terjamin ialah kesihatan anda akan bertambah baik, dengan izin TUHAN.


Amaran kesembilan saya:
9. Untuk kesekian kalinya amaran-amaran yang telah saya berikan, pelaburan anda dalam menggunakan VIVIX dan Collagen Powder Shaklee untuk kecantikan adalah tidak rugi kerana selain cantik, anda mendapat sihat!

Daftar ahli sekarang untuk potongan harga yang berganda. Bagaimana? Hubungi saya segera melalui SMS/WHATSAPP di 0109304146


No comments:

Post a Comment